Σφύρα μου κλέφτικα!


Άρια Σωκράτους

«Αγαπημένη, μοναδική μου φίλη τι κάνεις, μου έλειψες», τσίριζε ασύστολα στην άλλη άκρη του τηλεφώνου η φίλη μου η Μάτα.

«Δεν τη γλιτώνω τη βλάβη στο λαβύρινθο η γυναίκα με αυτή τη τσιρίδα. Λέγε γρήγορα τι θέλεις, επειδή για να αρχίσεις εσύ τις γαλιφιές από το πρωί ξημέρωμα, σίγουρα κάτι θέλεις και μάλιστα πολύ».

Τη Μάτα την ήξερα καλύτερα και από την παλάμη του δεξιού μου χεριού.

Όταν ήθελε κάτι, έσκιζε τον Κοέλιο στα δυο για να το αποκτήσει.

Στην ίδια τάξη από τότε που θυμόμαστε τον εαυτό μας, την είχα πλέον γεννήσει.

Την τελευταία φορά που άρχισε τα καλοπιάσματα, καταλήξαμε και οι δυο με διήμερη αποβολή και με τη μάνα μου σε κατάσταση καταστολής για δύο μήνες.

Από τότε μου έμεινε το κουσούρι. Άκουγα κτητικές αντωνυμίες και γινόμουνα λαγός.

-Θέλω μια μικρή, τόση δα χαρούλα για τη φιλενάδα σου, που έκανε τόσα για σένα στο πέρασμα των αιώνων από τότε που ήμασταν μικρές και άβγαλτες. Θυμάσαι που είχα πει στον πατέρα σου ότι ήταν τα γενέθλια μου για εβδομηκοστή φορά σε ένα χρόνο για να έρθεις στο πάρτι του σχολείου που δεν σ’ άφηνε;

-Θυμάσαι που ήσουν τόσο βούρλο και του είπες ότι έκλεινες δεκαπέντε και μισό και δεν με άφησε να ξεμυτίσω για το υπόλοιπο του έτους;

-Δεν φταίω εγώ. Μπερδεύτηκα από τις τόσες φορές που μου έκανες γενέθλια.

-Λέγε τι θες και γρήγορα.

-Να παρακολουθήσουμε τον Χάρη. Υποψιάζομαι ότι με απατά.

Στις εννιά, ακούει και ο κουφός, σκέφτηκα.

Στα επτά χρόνια σχέσης τους, τα κέρατα της είχαν φτάσει στον Ισημερινό.

Ρωσίδες, Ρουμάνες, Βουλγάρες, Ασιάτισες, Αφρικανές, απ’ όλα είχε ο μπαξές.

Αν μη τι άλλο, δεν μπορούσε κανένας να κατηγορήσει το αγόρι για ρατσισμό.

Όλες οι φυλές του Ισραήλ παρέλασαν από το κρεβάτι του.

Η Μάτα όμως, χαμπάρι δεν έπαιρνε. Στην καρακοσμάρα της και ακόμα παραπέρα.

Η απάντησή μου ήταν σαφής, πλην μάταιη…

-Κατίνα εγώ για τον Χάρη, δεν γίνομαι!

-Σου λέω ότι με κερατώνει κι εσύ αγρόν αγόρασες; Ανακάλυψα χθες βράδυ στο κινητό του ένα μήνυμα που το έστειλε μια με το ψευδώνυμο «λέοντας».

-Αφού το έστειλε λέοντας και όχι σκορπιός, είχες τύχη βουνό. Εμένα πάλι, κάτι σε αρσενικό αποστολέα μου κάνει.

-Κι ο αρσενικός αποστολέας θα του έγραφε «Παρήγγειλα από το e bay το καινούριο δαντελωτό κόκκινο σετάκι της Victoria Secret. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε στο γνωστό μέρος με τη συνοδεία σαμπάνιας»; Μη μου βάζεις τέτοιες ιδέες!

-Ε, τότε σε κερατώνει Μάτα μου. Ηλίου φαεινότερο.

-Γι’ αυτό σου λέω να πάμε να τον παρακολουθήσουμε.

-Τσάμπα κόπος. Γίνεσαι κατίνα και παρακολουθείς όταν έχεις υποψία. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει βεβαιότητα. Απλά, πες του ότι ξέρεις.

-Κι αν απαντήσει πως τα φαινόμενα απατούν;

-Να του απαντήσεις κι εσύ πως το κόκκινο δαντελωτό στριγκάκι της Victoria κυκλοφόρησε και είναι γεγονός.

-Εγώ με τον Χάρη είμαστε μαζί μια ζωή. Δεν θα μας χωρίσει μια τσούλα επειδή ψωνίζει δαντελωτά βρακιά από τη Victoria Secret.

-Ενώ εσύ, από πού ψωνίζεις τα δικά σου;

-Δεν είναι αυτό το θέμα μας.

-Θα απαντήσω εγώ. Από το καλάθι της λαϊκής. Πώς περιμένεις μετά να εγερθεί το τείχος του Βερολίνου; Με το βρακί της γιαγιάς;  Αυτό είναι το θέμα μας.

-Εγώ δεν είμαι καμία της σειράς. Είμαι η Μάτα κι έχω αξιοπρέπεια κι επίπεδο.

-Τότε γίνε Μάτα Χάρι και σφύρα μου τον Χάρη…Φιλενάδα, αντί να καταστρώνεις σχέδια συνωμοσίας σαν τον πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών, βγες στα μαγαζιά και χρέωσε τις πιστωτικές σου ως τα τούμπανα. Ντύσου σαν θηλυκό και όχι σαν χαμάλης.  Γίνε τίγρης κι εξολόθρευσε τον λέοντα από το κρεβάτι του Χάρη.

Στο σημείο αυτό έκανε παύση δέκα δευτερολέπτων.

Άκουγα την αναπνοή της να κλιμακώνεται σαν καρδιογράφημα.

-Κλείνω. Πάω να σώσω τη σχέση μου. Ευχαριστώ για την κουβέντα. Όταν σε πιάνουν οι αναλαμπές σου, κεντάς.

Απέμεινα να κοιτάω το ακουστικό σαν χάνος.

Μερικές φορές εμείς οι γυναίκες έχουμε το μυαλό ως διακοσμητικό όργανο.

Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο, τη στιγμή που όλα τα γεγονότα είναι εξόφθαλμα και απελπιστικά ξεκάθαρα.

Τα πράγματα είναι απλά. Τα πράγματα έστω, μπορεί να είναι και πολύ απλά.

Συμπεριφέρσου σαν γυναίκα και όχι σαν δεκανέας.

Δεν φταίει πάντα ο φονιάς, ακόμα κι αν είναι serial killer.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:

eyedoll.gr

Σχολιάστε

