Intermittent fasting: η νέα δίαιτα!


https://i0.wp.com/i921.photobucket.com/albums/ad51/zastava1966/woman-eating-strawberry-South-bay-5.jpg

Κάντε νηστεία δύο φορές την εβδομάδα και χάστε κιλά! Δεν σας στερεί σχεδόν τίποτα και σας χαρίζει υγεία.

Έχει γίνει πολύ συζήτηση και έχουν γραφτεί πολλά στον παγκόσμιο τύπο γύρω από αυτή τη νέα δίαιτα που φαίνεται πως γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και την εμπιστεύονται ακόμα και άτομα που ποτέ πριν δεν πίστευαν στις δίαιτες, μεταξύ τους και πολλοί άντρες. Αυτή λοιπόν είναι η  δίαιτα που έγινε γνωστή ως 5:2, το οποίο αντιστοιχεί σε 5 ημέρες κανονικής διατροφής και 2 ημέρες νηστεία ή με τα αρχικά IF (Intermittent fasting) που ουσιαστικά σημαίνει εναλλάξ νηστεία.

Οι ειδικοί λοιπόν αποκαλύπτουν στοιχεία που υποστηρίζουν πως μερικές μέρες νηστείας την εβδομάδα μπορούν να προσφέρουν μια σειρά από οφέλη στην υγεία , να βοηθήσουν την καταπολέμηση της παχυσαρκίας ακόμα και να μειώσουν κατά 40% την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του μαστού αλλά και άλλες παθήσεις . Αν και η έρευνα είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο σύμφωνα με το “The New York Magazine”αυτό που μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα είναι πως η σύντομη νηστεία κάνει καλό και στη λειτουργία του εγκεφάλου.

Σκοπός της είναι τις ημέρες νηστείας να καταναλώνετε 500 θερμίδες οι γυναίκες και 600 οι άντρες, τις οποίες είναι καλό να τις σπάτε μέσα στην μέρα ώστε να μην νιώσετε υπερβολική πείνα. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να την ακολουθήσετε δύο συνεχόμενες μέρες για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το ζήτημα είναι να γίνει ένα είδος συνήθειας, όπως για παράδειγμα όταν τρώμε μια μέρα πολύ και λέμε πως την επόμενη θα φάμε τις μισές θερμίδες. Το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να στερηθείτε τίποτα τις υπόλοιπες πέντε ημέρες, ούτε εκείνο το κομμάτι κέικ και πάραυτα να καταφέρετε να μειωθεί ο αριθμός στη ζυγαριά, σίγουρα είναι ένα μεγάλο κίνητρο για να ακολουθήσει κάποιος αυτή τη δίαιτα.

Αυτό που γίνεται λοιπόν είναι να πως αφήνουμε ουσιαστικά τον οργανισμό να ξεκουραστεί, σταματάμε κατά κάποιο τρόπο αυτή τη συνεχή κατανάλωση που οδηγεί σε ανάπτυξη και το σώμα καταναλώνει από αυτά που έχουν συσσωρευτεί μέσα του τις προηγούμενες μέρες, ενώ του δίνουμε παράλληλα τον χρόνο να κάνει διορθώσεις στα κύτταρα του DNA, να μειώσει την χοληστερίνη, την πίεση και την γλυκόζη στο αίμα.

Οι απόψεις των ειδικών σχετικά με την δίαιτα διίστανται, λόγω έλλειψης ερευνών στον άνθρωπο. Σαφώς και δεν είναι μια διατροφή που απευθύνεται σε εγκυμονούσες και ανθρώπους με προβλήματα υγείας ή με παθήσεις, αλλά αφού υπάρξει η συμβουλή και συμβολή γιατρού, ίσως είναι ιδανική λύση για όλους εκείνους που θέλουν να χάσουν τα κιλά τους αλλά η λέξη δίαιτα τους προκαλεί άγχος.

ΠΗΓΗ: pkool.gr

 

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s