Photokina Report: Hasselblad


 

Φλερτάρει με τις καταναλωτικές μηχανές γοήτρου


Όταν οι digital medium format μηχανές περνάνε κρίση εξαιτίας του σκληρού ανταγωνισμού από τις full frame 35mm τότε υπάρχει θέμα. Η Hasselblad, η εταιρία που το brandname της είναι συνυφασμένο με το γόητρο του μεσαίου φορμά, ανέλαβε ρηξικέλευθες πρωτοβουλίες και τις ανεκοίνωσε σε press conference την Τρίτη 18 του μηνός στη Photokina.

Στο παρασκήνιο είχε προηγηθεί συμφωνία με τη Sony για την εκχώρηση know how με τον ίδιο τρόπο που στο παρελθόν η εταιρία είχε συνεργαστεί με τη Fujifilm στην XPan. Και το όνομα αυτής,,εμπνευσμένο από τις διαστημικές αποστολές και τη πολυετή συνεργασία με τη NASA. To design θα είναι ιταλικό και η πρώτη Lunar θα κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2013, aφιερωμένη στον ιδρυτή της εταιρείας, Victor Hasselblad.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις τις εταιρείας, η Lunar σχεδιάζεται με τον παραδοσιακό τρόπο της Ηasselblad που συμπεριλαμβάνει ξύλινα πρωτότυπα για τη μελέτη της εργονομίας ενώ χρησιμοποιεί υλικά κατασκευής όπως τα ανθρακονήματα, το τιτάνιο, το ξύλο, το δέρμα αλλά και ο χρυσός στις ειδικές εκδόσεις. Θα ακολουθεί mirrorless σχεδίαση δανεισμένη από τη NEX σειρά. Τα βασικά στοιχεία της θα περιλαμβάνουν αισθητήρα CMOS 24,3Μegapixel, 25 σημεία εστίασης, οθόνη Ultra-bright 3” και OLED EVF. . Βέβαια η έννοια «προσιτή Hasselblad» σημαίνει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο αφού η τιμή φημολογείται ότι θα αγγίζει τα 5000 ευρώ!
Οι ανακοινώσεις όμως προκάλεσαν ήδη αντιδράσεις σχετικά με το επαναλανσάρισμα τεχνολογιών που ήδη έχει κυκλοφορήσει η Sony αλλά και για τις ακριβές τιμές της Lunar. O business development manager της Hasselblad, Luca Alessandrini απάντησε στο British Journal of Photography “Η Lunar δεν είναι η NEX-7 επειδή περιέχει εξαρτήματα της Sony. Δεν είναι μια περίπτωση Leica και Panasonic”.
Επίσης υπαινίχθηκε την πρόθεση της εταιρείας για σταδιακή εισαγωγή τριών μοντέλων, μιας compact, μιας mirrorless και μιας DSLR. Για τις τιμές της εταιρείας απάντησε “Δεν κλέβουμε το καταναλωτικό κοινό βγάζοντας μεγάλο κέρδος. Το περιθώριο κέρδους μας είναι το ίδιο με τους υπόλοιπους, απλά χρησιμοποιούμε ακριβότερα υλικά”.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s